miércoles, 20 de marzo de 2013

Siracusa 7b; el meu petit gra de sorra a SIURANA

Com m'ha costat cumplir amb l'objectiu de la temporada o sigui el 7c siuranero. Això sí a costa de no pocs komandillos, unes quantes llemes obertes i un bon nombre de pegues. La víctima ha estat la Mássimo targtalia al Solarium, esperant alegrement que aguanti estoicament les decotacions en una escola on hi ha molts pocs regalets. I si algú la decota els hi enviaré el meu amic Mássimo a que li trenqui la cara com li va fer en el Berlusconi. Que a la llibreta, en l'apartat siuranero, en tinc un parell d'aquestes que havien estat de 7c però han acabat caient al 7b+, la Imbècil al Grau de Masets i la Noia a l'Esperó.

Aqui el Mariano in action a Siracusa:

I un dia que em trobava jo voltant per Cornu amb les llemes ensagrantades i amb el cartell de "out of order" penjat al coll. Incapaç de tocar cap més regleta ja sols era capaç  de currar per la penyita... O sea ser, d'equipar.

I aprofito que tenia el campament muntat al mateix Solarium per donar rienda suelta a la imaginación. I així fou, com a l'esquerra mateix de l'Arquimedes va aparèixer la Siracusa, de l'Arquimedes de Siracusa. Una via d'uns 25 metrillos, amb una arrancada contundent i unes primeres quatre xapes intenses, una zona molt fàcil de roca més dubtosa, descans a repisa, i un segon tram més intens de regles típiques del lugar. Un 7b en un sector que encara no en tenia cap. No és ni la millor ni la pitjor, simplement una más en la millor escola del món mundial.

El komandillo disfrutant del bon peu de via, que no es queixi ningú....

I al final, uns dies després del currillo,  m'he trobat de nou per aquestes terres amb llemes noves per firmar la primera munidal. També s'esdevé la primera repetició i tres més candidats que confirmen el grau. Sols queda a l'aire la primera mundial femenina i "lavista".

1 comentario:

marc dijo...

Bones,

Hem provat la siracusa i hem flipat una mica bastant amb el pas de dalt....bé, hem flipat tant que ens hem baixat desmoralitzats!!! saps si s' ha trencat alguna cosa? o és que té truc? o és que no és 7b???
Salut i felicitats per la via