lunes, 5 de septiembre de 2016

Papa va!! 7b al Toll (Saleretes Nord) a Gombreny

Aquesta línia ja feia dies que la mirava. La primera en arribar a la pared. Es veia una placa totalment llisa amb poques possibilitats de ser escalada. I durant anys ocupat repetint l'oferta existent en el lugar. I una vegada amb el Game Over totpoderós vaig poder finalment tirar la corda per allí. La primera impressió no va ser massa bona, després una segona tirada de corda més a la dreta. I la cosa ja pintava millor. Tot i així la roca no és tan bona i noble com semblava a primera vista.



Així que vinga a sanejar picant com un cabrón. Mitja pared a terra i vaig deixar la corda per seguir picant en una nova ocasió. I així seguiren els treballs de demolició, obligant-me a posar xapes en llocs potser no massa lògics però més sòlids.

Després durant el primer dia de feina de respall més detall i de guixaire major acompanyat per les meves filles va sortir el nom de la via. Quan elles ja hasta la coronilla de rondar per peu de via, van respondre a la pregunta de com es deia la via amb un: "Papa va!!" per fotre el camp corrents.
Després ja amb més calma i he tornat per firmar la First Ascent, i una renovació per dos anys del contracte amb els meus sponsors favorits. Lluny de ser la més guapa del lugar, quedarà pels coleccionistes de setens.

3 comentarios:

Esteve dijo...

Una nova via de 7è grau ja justifica anar a fer una visita per veure si em puc apropar al game over de setens. Amb aquesta penso que estic a tiro de tres

robert dijo...

Lamentablament la dotació económica pel segon GAME OVER, no és la mateixa. Com a molt dos glops de cerveza calenta. Jajaja. Però no pateixis, hi ha un altre racó allí mateix amb 4 vietes i una prou interessant (amb bloc contundent). Vaja que no el vaig ni ensumar. I d'englobar aquetes 4 al còmput general, quedaria pendent el OVER definitiu. I aquest sí, aporta generosos ingresos. Fins i tot una birra freda!!

Anónimo dijo...

Os informem que hem decidit retirar la Sika de la vía Aborigens, per motius ecologics evidents i ser totalment innecesaria.
ETM.